Zlepšíme vaše HR procesy
Cílem služby EXTERNÍ HR je zavést či zlepšit HR procesy u firem, které nemají vlastní HR oddělení. Budeme vaším spolehlivým partnerem.
Jste start-up nebo zavedená menší firma? Pomůžeme vám nastavit a rozběhnout HR procesy.
Jak vám pomůžeme s vašimi HR procesy?
Staneme se součástí vašeho týmu na tak dlouho, jak bude potřeba.
Umíme identifikovat silné a slabé stránky, dovednosti a znalosti díky online psychodiagnostice až po vytvoření několikadenního assessment či development centra (AC/DC).
Při obsazování klíčových rolí ve firmě se můžete na základě výsledků AC/DC lépe rozhodnout, koho z kandidátů vybrat.
Díky výsledků Development centra je možné nastavit také na míru ušité rozvojové a tréninkové plány pro jednotlivé členy týmu.
Využijte našich služeb.
Obsazujete klíčovou pozici ve firmě? Hledáte manažera nebo specialistu, na kterého se budete moci spolehnout?
Můžete se na nás spolehnout v oblasti:
- náboru,
- onboardingu,
- rozvoje zaměstnanců
- budování nebo změnu firemní kultury
- nastavení motivačního a bonusového systému
- řízení a měření výkonu zaměstnanců
- HR marketing – posilování značky firmy jako skvělého zaměstnavatele.

Pomůžeme vám nastartovat růst vaší firmy tím, že vám najdeme ty správné lidi a nastavíme vám HR procesy.
- Pomůžeme vám s adaptací nových zaměstnanců (onboarding).
- Najdeme vám vhodné lidi do firmy a nastavíme
systém vzdělávání a rozvoje. - Spolu vytvoříme firemní kulturu, která bude přitahovat ty správné lidi a pomůže vám s dosažením firemních cílů.
- Díky expertům na každou z výše zmíněných oblastí využíváte právě to, co v danou chvíli potřebujete a nemusíte tak platit 5 HR odborníků na plný úvazek.
Jak spolupráce konkrétně probíhá:
- Nejprve pochopíme vizi, strategii a firemní cíle klienta, tak abychom si mohli odsouhlasit, jak by měla firma vypadat z pohledu lidských zdrojů. Uděláme personální audit, abychom zjistili, co funguje dobře a co je potřeba nastavit jako klíčové.
- Pokud je dobře nastavená pracovně-právní agenda, nejčastěji pomáháme hned s náborem, abychom
se vzájemně ještě lépe poznali. - Poté nastavujeme recruitment proces. Tvoříme “kuchařku” náboru krok za krokem, včetně zodpovědností a tu pak do firmy implementujeme – komunikujeme, vysvětlíme a zaškolíme.
- Na začátku nastavujeme procesy na 60 – 70 %, protože to dává tu největší přidanou hodnotu a jakmile máme všechny hlavní HR procesy nastavené a ve firmě “běží”, tak se k nim vracíme a posouváme je zase výš.
- Vše děláme tak, aby to, co v HR nastavíme, zůstalo ve firmě. Často se stává, že zaškolíme juniorní interní osobu u klienta, který pak celou HR agendu přebírá a stává se HR manažerem.